Semester!

Då var den efterlängtade semestern här, ledig i 8 dagar nu :) Sen jobbar jag 27:e, 28:e sen är jag ledig 9 dagar till.. Underbart!! Idag har jag och älskligen varit i Birsta och handlat en massa julklappar, för en gångs skull känner jag att jag har fått köpa allt jag vill :) Har varit snåla jular med väldigt få julklappar men i år är det en del, det mesta till barna såklart! Ska bara köpa ett par strumpbyxor till mig själv och ett paket till Viktor sen är allt färdigt.

Har satt upp granen idag, skulle egentligen göra det på lördag men vi kunde inte hålla oss :) Och ljusen blev perfekt från första början, har aldrig lyckats med det tidigare utan bara stått och svettas och svurit över denna belysning! Ska slå in alla julklappar ikväll och lägga dom under granen, mysigt! Får hålla koll på Amanda hela tiden nu så hon inte är där och öppnar allihopa.

Väntar på att älskingen ska komma hem snart, han har varit och simmat sen skulle han handla lite...Hoppas han köper nåt gott :) Ska göra knäck ikväll oxå så vi har nåt att bjuda på i jul!

TACK PAPPA FÖR ATT DU KUNDE ORDNA ALLT MED VÅRAN BIL!!

Undra vad vi ska hitta på imorrn? Hoppas att det är fint väder, då ska jag ta en promenad.. Det behövs verkligen! Egentligen skulle jag nog behöva springa ett maratonlopp! Känner mig så "pluffsig".
När julen är över ska jag ta tag i mitt liv och min kropp, ska nog bli mitt nyårslöfte!

På fredag ska jag åka till Sudsvall med pappa, Malin och Emelie.. Han vill ha hjälp med julklapparna och så ville han bjuda på mat! :) Blir kanske stekhuset eller kina!

Kommer inte på nåt mer att skriva nu, tangentbordet är cp.. Skulle vilja ha ett nytt. Men en helt ny dator skulle inte heller sitta fel!

Älskar min familj <3

Saknar dig Malin, men snart får jag äntligen träffa dig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0