DÖD!

Uhhh.. önskar jag låg kvar i sängen nu och sov!
Nora kom strax efter 5 och var kissnödig, som vanligt kommer Amanda efter. Sen låg dom och sjöng björnen sover tills vi klev upp kvart i 6! Dom sjöng dessutom riktigt högt. Det var jättegulligt men jag hade hellre velat sova under den tiden.

Gick hyffsat bra att komma upp ändå, det är ju bara 1 dag kvar nu tills vi åker ner till Västerås!
Hoppas mamma har ordnat kameran nu så den kommer med. =)

5½ dagar kvar på detta jobbet också, vi ska ha avtackning imorrn. Hoppas inte chefen håller nåt fint "tal" för då kommer jag säkert börja grina. Jag är ju som jag är =P

Nu ska jag hämta lite vatten och läsa alla bloggar (som vanligt)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0