Föregående kväll

Hade jättetrevligt igår, som vanligt när jag träffar Anna.
Pratade en massa gamla minnen, tittade på kort och garvade ikapp =)
Fick höra lite skvaller, det är alltid lika trevligt att bli uppdaterad om vad som händer med alla gamla kompisar!

Önskar jag hade varit med henne i söndags, det var nämligen så att hon var bakis och skulle äta sushi (som hon älskar). Gissa vilka som står bakom henne i kön!!!? Takida såklart med deras flickvänner!! Tänk om det hade varit jag, hade blivit överlycklig men generad och stum. Skulle förmodligen ha börjat darra i hela kroppen och blivit fnittrig, hahaha.. Hoppas på att få se dom på nära håll när jag är i Västerås =)

Mats kom hem från Sandra strax efter att Anna hade åkt hem. Låg och pratade bra länge, hoppas allt blir lite bättre snart! Älskar dig gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0