Gammal vänskap rostar aldrig.

Idag kommer Anna upp och hälsar på innan hon flyttar till Malmö för att plugga!

Vi har känt varandra sen vi gick i 8:an och jag började spela fotboll med Heffnersklubban. Ett tag umgicks vi i stort sig varje helg och varje lov.
Har så mycket roliga minnen från våran tid tillsammans. Har nog aldrig haft så roligt som när jag umgicks med henne.
Hon har varit på resande fot i jag vet inte hur många år, men det är lång tid. Vi har bara träffats ett fåtal gånger under dessa år.
Det som är så underbart är att vi alltid har en massa att prata om, allt bara flyter på trots att vi har 2 helt olika liv och att vi träffas ung. 2 ggr/år om ens det. Det känns som att vi aldrig har varit ifrån varandra!
Ångrar att jag inte har hört av mig och träffat henne mer nu under tiden hon varit hemma =(

Anna är den coolaste människan jag någonsin träffat, önskar jag vore mer som henne. Vill hon nåt, så gör hon det, inget snack liksom!

Om du läser det här så hoppas jag att det går bra för dig med utbildningen.
Måste spara ihop lite pengar så jag kan komma och hälsa på dig nån gång framöver! =)
Du är underbar!

Kommer aldrig glömma alla fester, bastubadningen och när vi åkte spark som några dårar, jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. Sitter och skrattar för mig själv när jag tänker tillbaka på allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0