Gomorron!

Nu är jag tillbaka på jobbet igen, barnen har börjat på dagis och allt är som vanligt.
Skönt att Rix MorronZoo är tillbaka igen också, köpte batterier till mp3:n igår så jag skulle kunna lyssna.

Har haft en jättemysig helg, var på IKEA i fredags eftermiddag och kikade lite. Kom hem sent så det blev sängen direkt för barnen, kommer inte ihåg vad vi gjorde men vi kollade nog på tv =)

I lördags fick jag ett ryck och möblerade om lite medan Mats var och simmade. Blev mycket bättre i sovrummet och i barnas rum!

Igår var vi till mamma och lämnade tillbaka Gillie, tittade på kort och fikade. Mormor och morfar kom också dit.
Efter det for vi till IKEA igen och handlade lite småsaker. For in till pappa på vägen hem och hejjade! Blir kanske så att vi åker till Junsele djurpark med pappa och Kevin beroende på hur länge dom har öppet.

Barna fick lägga sig tidigt så dom skulle orka upp idag, Mats for och badade i stallarna med Sandra och Helena. Var ju bara 13 grader ute och blåste iskallt. Vilka dårar!!

Jag låg i sängen och tittade på en bra film på 5:an, Too young to marry! Jättemysig film och det kom några tårar =)

5 dagar kvar nu tills jag får se Takida igen!! =) Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0