Längtar till imorrn!

Hade planerat att vi ska storhandla, får se om Mats är med på dom noterna. Det är slut på i stor sett allt hemma! (förutom kärlek då, finns mer av det än på länge) =)

Blir på dåligt humör så fort jag vet att vi har lite pengar..
Mycket pengar kommer gå åt denna månaden, Nora fyller år och bilen ska lagas. Jympan drar igång för Nora och Aerobics för mig nästa vecka!
Ska bli kul att komma igång igen, kommer nog vara helt slut efter första passet. Men jag behöver röra på mig för att inte bli en häxa i höst/vinter!
Hatar dom mörka månaderna även om det är mysigt att få krypa ner under filten och tända lite ljus.
Mitt humör är verkligen en berg och dalbana! Kan växla från den ena minuten till den andra.
Får planera in lite roliga aktiviteter så vi har nåt att se fram emot! =)

Hoppas fortfarande på det där jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0