Mår illa

Har nyss varit och ätit lunch, hade pannkaka med mig så jag var nere i lunchrummet. Ni som följt min blogg ett tag vet att det är endast när jag har pannakaka med mig som jag går ner dit =) Tycker inte om att sitta bland en massa människor som jag inte känner.
Åt ganska mycket och snabbt så jag mår illa som en gris.

Blev glatt överraskad när jag såg vem som satt där och pratade med Anders, min gamla barnmorska Margareta. Jag hejjade men tror inte att hon kände igen mig. Var ju ändå 2 år sen ungefär som jag träffade henne sist. Bättre barnmorska får man leta efter. Så himla gullig =)
Undrar om hon jobbar kvar och om hon kommer göra det när det är dags för nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0