Lucia

Jobbade bara halva dagen idag för jag har varit på varit på dagis och tittat på barnas luciatåg.. dom var så söta och duktiga. Amada satt mest och tittade på allt folk och vågade inte sjunga. Förstår henne eftersom det var mycket föräldrar den här gången. Det var även 2 tjejer där från tidningen som filmade alltihopa så imorrn ligger det ute på nätet =)
Ska bli kul att se för dom intervjuade Nora och en tjej till innan.
Efteråt fikade vi saft, pepparkakor och nån saffranskaka, alltid gott med fika.

For på Coop och handlade lite så Mats och barna har nåt gott att äta imorrnkväll när inte jag är hemma.
Synd att jag missar Idol-finalen men jag får väl titta på reprisen istället om jag inte jobbar då med =/

Har köpt lite god choklad som vi ska äta ikväll vid varsin tv.. haha.. vi är så romantiska =P

Nu ska jag leka lite med barna igen innan ´dom ska gå och sova..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0