November

Nu är det ny månad igen, snart är det jul!
Jag längtar faktiskt, ska bli så mysigt att julpynta och baka med barna =)

Har haft en bra dag på jobbet som alltid, bad chefen om lite övertidsjobb så jag hoppas att jag får det!
Ni kanske tycker att jag låter knäpp, men jag tycker det är så himla kul och lite extrapengar sitter ju aldrig fel =)¨
Har varit i Sundsvall hela dagen på kompetensforum, träffade mamma också och lite blivande kollegor!

Längtar just nu tills jag får krypa ner i sängen, som för tillfället står i vardagsrummet nu medans dom håller på att lägga in nya golv.
Ska lägga in lite bilder framöver så ni får se hur vi bor =P

Golven blir iaf skitfina, är inte så himla mycket kvar som ska göras.. Hoppas på att det är klart imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0