Ojojoj.. vilken kväll!

Firade min moster som fyllde 50 igår, dom hade hyrt en lokal i Bergeforsen.
Det var en helt otroligt rolig kväll. Roliga lekar där jag och Mats dominerade som vanligt, god mat och en massa gott att dricka =)
Dansade en hel del men jag skämde inte ut mig så mycket tror jag, får hoppas på de iaf!
Annars skyller jag allt på Emelie...

Vi fick skjuts till stan med några kompisar till Lena som också bor här så Hannah slapp fara en massa. Vi hoppade av på Casa och åt en pizza med Per och Marie innan vi for hem, garvade en hel del när Mats började prata skånska (?)..

När vi satt oss och skulle äta pizza såg jag att jag hade fått ett sms från Hannah.. hon hade sett Takida-Robban när han var och spelade bandy!
Jag kunde också ha varit där om dom inte hade flyttat fram match-helvetet!! Jag som hade gått och längtat efter den dagen i över 1 månads tid!
Men men.. hoppas på bättre tur på fredag!

Nu ska jag gå och se om jag får nå liv i Mats som ligger helt utslagen i sängen!

Senare blir det julskyltning med barna och Marie, hoppas regnet ger med sig bara.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0