Dagens träning gjord!

Hahaha, jag och Nora tävlade inne på dagis och sprang som några dårar. Hon är snabb den rackaren =)
Blev t.o.m andfådd!

Sitter på jobbet nu, sista dagen. Ska göra lite webbutbildningar innan invigningen i eftermiddag. Känns skönt! Nu drar allt igång, mycket som ska läras in på kort tid. Men det kommer gå bra, måste tänka så! =)

Idol igår var helt okej, juryn var lite bättre än jag väntat mig. Men dom är små härmapor! Mats var så glad att få slippa Daniels -I min bok.. Men tror ni inte att han fick höra det igår också?? Hahaha, höll på att garva ihjäl mig.
Hoppas på att få se lite mer sång idag och inte bara en massa prat!

Chokladen jag pratade om var HELT UNDERBAR!!! Godaste jag ätit på lääänge.. Ni måste prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0