Förrådsrensning!

Det är verkligen inte ledighet och slapp som gäller när man är ledig..
Det första jag gjorde när jag kom till stan var att fara och köpa en cykel till Nora, sen for jag på affärn och handlade lite, hem och lasta av grejjerna, sen hämta barna och när vi kom hem var pappa och Kevin här redan.
Nora fick se sin cykel och hon blev jätteglad!
Vi fikade och surrade lite, pappa hade med sig varsitt påskägg till barna också. Känner på mig att det kommer att bli mycket godis i helgen =)
Dom stannade 1 timme och det måste vara rekord för pappa, sist han var och hälsade på så länge måste ha varit när jag tog studenten.

Direkt när dom hade åkt gick vi upp till förrådet och rensade som galningar, fick bra ordning där uppe nu tycker jag och jag hoppas vi får sälja iväg nånting.
Hela bilen är fullpackad med skit som ska slängas, inte så smart tänkt eftersom det inte är öppet någonstans på hela helgen och vi ska till mamma på lördag.. hmm.. måste lösa det på något sätt.

Vi har möblerat om på barnas rum igen så nu är det fint.. Amanda ska sova under Nora igen nu och hennes säng ska iväg! Bäddade rent i deras sängar också.

Nu är det bara resten kvar, måste bädda rent i våran säng och dammsuga. Skulle behöva dammtorka lite också men det får bli en annan gång. Ska försöka vara lite ledig och ta det lugnt i helgen.

Maten står i ugnen och snart är det dags att äta, det blir kassler och ris idag!
Efter maten ska bara få bada lite så påskharen kan komma och gömma lite ägg =P

Nu fick ni lite uppdatering.. kan inte minnas att jag har skrivit ett sånt här långt inlägg tidigare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0