Klockren annons på blocket!

Lägenhet vill ja ha


Hej Robert här...
34 år gammal med fast jobb ute i Birsta.
Jobbat där ute i två år nu..
jaja..Ja söker iaf en lägenhet i dom centrala delarna av stan...
Gärna väster om stan, men inget krav.
Så lika bra ja är ärlig på en gång..
Skulle ni göra en kreditupplysning på mig så skulle det nog bli rött..
Ja har betalningsanmärkningar, men skäms inte ett dugg över det..
Ja har fått sota mina ungdomssynder och betalar flitigt av.
Så vad skulle göra mig till en sämre hyresgäst för att ja har en prick i registret.?
Gör det mig till missbrukare eller våldsam.?
Eller oförmögen att betala mina hyror
Nej verkligen inte..
Mina anm, har inte med det att göra.
varken röker eller har djur..
Är en lugn och harmonisk människa.

Så har ni några funderingar så hör av er via tele eller mail..

Mvh/Robban



Hahaha.. tyckte den va skitbra! =)
Hoppas att han hittar en lägenhet snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0