Misshandel på hög nivå

Sitter och väntar på att håret ska bli klart nån gång så jag får gå och lägga mig. Brukar ju ligga i sängen annars vid den här tiden.
Mats och Sandra har misshandlat sönder min skalle, gjorde så fruktansvärt ont men min hårkvalité är ju inte den bästa så jag skyller på det.
Hårtopparna är som svinto!

Men nu är blekningen i iallafall och jag är spänd på resultatet, hoppas på att det blir någorlunda ljust.


Dålig bild men man ser iallafall lite av hårfärgen som jag hade innan!



Håret rasade precis ner på sidan när jag knäppte kortet, men så här ser jag ut just nu.
Ser alldeles sné ut...men men, man kan ju inte vara snygg jämt =P

Resultatet får ni se imorgon, om jag har något hår kvar vill säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0