Söndag!

Middagen hos mamma igår var underbar, hon hade gjort fläskkotletter i en underbar sås, pressad potatis och sallad!
Till efterrätt blev det rulltårta med grädde och persika, skitgott. Åt även lite av chokladtårtan som barna skulle äta.
Åt tills jag trodde att jag skulle spricka!
Var jättekul att träffa Linda, Anders och barna. Dom hade blivit jättestora (barna alltså).

Vi for ganska tidigt, stannade hemma hos Marie där barna fick sina påskpresenter av Sandra och Helena, dom fick jättefina sovlinnen och trosor!
När vi var där fick jag ett meddelande av Zandra som var ute och åkte bil, gick ut och surrade med henne en stund och det var jättekul att se henne igen! =) Vi pratade om att eventuellt gå ut när vi fyller år!

Somnade ganska tidigt tror jag.. och barnen som var uppe till 21.30 trodde jag skulle sova lite längre idag. Jo, tjena så fel jag kan ha.
06.20 klev vi upp...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0