Utmanad av Zandra

10 saker jag har gjort idag:
1. Jobbat
2. Borstat tänderna
3. Åkt bil
4. Ätit middag
5. Klätt på mig
6. Skjutsat Amanda till dagis
7. Druckit 2 koppar varm choklad
8. Vilat en stund i bilen
9. Läst tidningen
10. Kramat barnen


 
Första... :
- Första bästa kompisen
- Maja
- Första bil - En liten golf
- Första kärlek - Dan
- Första husdjur - Måste ha varit nån hund eller katt
- Första semester - Furuvik antar jag
- Första jobb - Oskars surströmming
- Första köpta skiva - Ingen aning, har fått dom flesta
- Första piercing - Öronen 
- Första konsert - Mora Träsk


Senaste...:
 
- Senaste alkoholdrycken
- Vin
- Senaste bilfärd - Sundsvall-Härnösand
- Senaste filmen du såg - Skicka vidare
- Sista ringda telefonsamtal - Mats
- Senaste bubbelbadet - På paradisbadet för någon månad sedan
- Senaste spelade CD-skiva - Takida
- Senaste gången du grät - 13 mars
- Senaste måltiden - Ris och korvstroganoff


Saker jag har på mig nu: Jeans, t-shirt och kofta



Har jag någonsin...

- Dejtat en av mina bästa kompisar? Hmm.. tror inte det
- Blivit arresterad? Nej
- Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
- Fastnat med blicken i någons urringning? Ja
- Sagt att jag älskar någon utan att mena det? Nej
- Busringt till någon? Det har väl hänt


Mina favoritsaker (ingen rangordning)...

Dator, sängen, mobilen och tv:n


4 st personer jag känner att jag kan berätta allt för...

- Mats
- Marie
- Malin
- Mamma, även om hon inte får allt =)


3 st val...

- Blått eller rött? Rött
- Sommar eller vinter? Sommar
- Choklad eller chips? Både och, beror på humöret


2 st saker jag vill göra innan jag dör...

1. Åka utomlands med barnen
2. Vinna en massa pengar


1 st sak som jag ångrar...

Hmm.. privat




Jag utmanar Marie, Ida, Malin och Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0