Dags för soffan!

Det här blir dagens sista inlägg, känns som att jag inte har gjort nåt annat än att skriva blogg idag =)
Ska blanda iordning lite dip nu och sen ska jag hjälpa Mats med att klippa Pontus klor.
Ska försöka hinna titta lite på Miami Ink också. Är så sugen på att tatuera mig nu!!

Har tittat igenom lite kort idag sen vi var i Stockholm med Per och Marie, längtar tillbaka!
Vi hade en underbar resa för snart 2 år sen. Önskar vi kunde göra det igen!

Avslutar med en bild på mig och älsklingen, den är från Stockholm när vi satt och väntade på maten.
Hade gått omkring i nån timme och letat efter en restaurang, hittade inget som verkade vettigt så med ömmande fötter och vrålhungriga magar så tog vi första? stället som fanns i närheten just då.
Maten var god och vi blev mätta till slut=)



Mats vanliga min när han är med på kort =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0