2009

Jaha, då var det ett nytt år igen.
Har höga förväntningar och inget ska få stoppa mig från att göra det jag verkligen vill!


Nyårsafton firade vi hemma hos Per och Marie tillsammans med dom och Hannah. Vi åt jättegod mat, spelade lite spel och surrade en massa. Blev inte den fest jag hade förväntat mig och det var mitt eget fel. Men jag hade jättetrevlligt ändå.
Vi sov över där, satt uppe till halv 5! 
Vilken tur att Mats mamma kunde ha barna hela dagen efter. 

Var lite tråkigt att inte barna också var med men nästa år får dom också vara med!
Dom hade haft det bra dom med hos farmor, ätit nästan godare mat än vi och tittat på en massa raketer.

Ikväll ska vi bara titta på tv tror jag, det är ju körslaget! Men samtidigt vill jag ha något roligt att göra. Men jag vet inte vad det skulle vara?

Imorrn kommer Anna och hälsar på innan hon far tillbaka till Malmö. Har lovat henne fika så jag får slänga ihop nånting =)
Ska bli kul att träffa henne igen, vet inte när det var sist!?  Förhoppningsvis åker jag och hälsar på henne i sommar!



Nån som har lust att fixa en ny design till mig? Är riktigt less på den jag har nu...

Puss&Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0