Hemma igen!

Även om det är trevligt att sova borta ibland så är det alltid skönt att komma hem till sitt eget.

När vi kom till mamma och Kjell igår blev vi bjudna på middag, lasagne.. jättegott =) Saknar mammas mat nu när jag inte bor hemma längre!
Sen tittade vi lite på tv:n och surrade. När jag höll på att somna kom vi på idén att vi skulle spela spel!
Det blev ganska sent så vi hann inte spela klart. Men jag tror jag vann ändå =P

Somnade vid 1 och sen var det bara till att kliva upp strax efter 6 imorse och göra sig klar för jobbet.
Timmarna gick skitsnabbt och älsklingen och Kjell kom förbi jobbet och drack en kopp kaffe.
Fick en del avslut så jag känner mig nöjd =)

Innan vi hämtade upp barnen hos Marie så for vi och tvättade bilen, det behövdes VERKLIGEN! Shit va skitig den va!
Nu är det bara insidan som ska städas och putsas.

Skulle behöva vila nån timme nu så jag blir människa igen, är skittrött!!
Ska nog lägga mig på sängen med älsklingen innan vi ska börja med maten.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0