Mina idoler!

Jag har haft 3 stora idoler i mitt liv som jag har älskat enormt mycket och som jag skulle kunna ha gjort vad som helst för att träffa eller bara se!

Michael Jackson var min första idol och det var när jag var 9 år! Minns att jag hade 3 stora affischer på honom i mitt rum, en t-shirt som jag bar nästan jämt och så fick jag en VHS film av en kille i klassen, det var en inspelad konsert som jag tittade på ett X antal gånger.
Jag får fortfarande rysningar när jag hör vissa av hans låtar och en massa minnen kommer tillbaka från den tiden när jag var liten...






Nästa idoler va Hanson!
Då var jag 12-13 år och jag trodde på riktigt att jag skulle bli tillsammans med Taylor när jag blev lite äldre.
Jag tapetserade rummet med affisher och små bilder, inte en endaste tapetbit fanns synlig. Jag minns att jag köpte några utländska tidningar för 60 kronor bara för att det fanns med en liten bild på dom!
Jag grinade när jag såg dom på tv:n hos Oprah, jag var riktigt kär! =)




Näst på tur är väl ingen överraskning, TAKIDA!!!
Vet inte om jag kallar det idol längre men det är samma känsla jag har nu som då! =)
Dom är helt jävla underbara och dom har jag iallafall fått sett live, 3 gånger och det kommer bli fler.
Skulle kunna åka hur långt som helst för att få se dom.. KÄRLEK!


Någonstans här i publiken står jag och har gåshud över hela kroppen och med tårar i ögonen!
Sist jag såg dom, Västerås 080828. Robban har en underbar röst och han är inte så ful heller =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0