Eftermiddagen/kvällen i bilder


Världens godaste korvsallad åt vi till middag!


Efter maten gick vi ut på gården och lekte lite sen ville Mats ut och åka bil så vi började med ett besök på vårdkasen.




Amanda uppe i tornet


Nora uppe i tornet, det blåste en hel del så hon frös


Finaste barnen med utsikt över stan


Sedan for vi vidare till "trollskogen". Barna brukar vara där med dagis och leta troll och bygga fällor, så dom ville visa oss trollstigen! =)


Full fart


Amanda försöker hinna ikapp pappa och Nora


Nora spexar


Snygg posarn


Här hänger faktiskt trollets kalsonger!


Trollets badkar


Och trollets sköna soffa där inne i hörnet


När vi kom hem plockade vi undan lite för sedan kom Hannah och Henke på besök.
Vi spelade lite guitar hero och jag hade inte glömt bort hur man gör =D


Henke koncentrerad


Älsklingen också!


Vi blev trötta i fingrarna ganska snabbt så vi spelade lite spel isället..
Började med Babbel och sen spelade vi Så det kan låta. Blev en hel del skratt =P

Har haft en underbar lördag trots en jobbig start på dagen.

Tack för en trevlig kväll H & H!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon.
Vi ska ha en bak och städdag!! Låter jättekul va?? Det tycker inte jag men det måste göras, gissa varför!? =)

4 dagar kvar, eller egentligen 3 för jag ser att klockan är över tolv!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0