Ojojoj vilken helg!

Igår morse packade jag in barnen i bilen vid halv 7 tiden och sedan rullade vi hem till mamma. Lämnade barnen med Emelie och Sofie, jag och mamma for och jobbade.
Satt kvar på jobbet till strax efter 12, sen for jag och Malin till Birsta. Blev en hel del shopping, gjorde av med varenda krona på presentkorten =)
Kom hem med en massa fina grejjer, ska visa er en annan dag!

När vi kom hem var det bara att börja göra sig iordning, tog en lång dusch och tog på mig lite av de nya kläderna.

Vid 18 tiden kom Zandra, Johan och Marie så vi grillade och drack en massa gott.
Hade verkligen skitroligt och mot slutet av kvällen hemma hos oss ramlade det in en hel del människor som jag inte kände.
Musiken spelades på högsta volym och vi dansade och sjöng! =)

Vi var på krogen en sväng också innan vi gick till subway och åt lite nattmat!
TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!!

Kommer lite bilder så fort Malin har mailat över dom =)

Idag har vi inte gjort så mycket, bara plockat undan det värsta och handlat lite.
Åt pizza till middag på Tre Kronor, skitgott som vanligt och sen for vi förbi Helena och sa hej. Hannah, Henke, Emma och Adam var också där!
Nu ligger barnen och ska sova och jag ska lägga mig på soffan och kika på tv:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0