Måndag!

Har haft en jättebra dag på jobbet idag, känns som att jag har fått undan mycket men det värsta är ändå kvar men det känns inte så jättejobbigt just nu som det brukar göra.
Har inte varit så trött som jag brukar heller, blutsaften börjar kanske ge lite effekt =)

Efter middagen for vi bort till Marie med en massa grejjer som inte fick plats hemma hos Mats.
Imorrn får jag förhoppningsvis hem byrån från Elin också, bara den går in i bagaget annars får jag ta den på onsdag.
Känns som att jag börjar få ordning på allt nu, håller på att tvätta upp alla vinterkläder. Sen är det bara klädkammaren kvar!

Tänkte mest bara säga att jag har haft en riktigt bra dag! =)



Tänker på dig mest hela tiden, jag kommer alltid att älska dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0