Torsdag!

Den här dagen har varit ganska seg, men jag känner ett slags lugn i kroppen som jag inte känt på länge.
Känner mig inte stressad just nu och det är så skönt!
Ska sitta i soffan och kika på tv:n hela kvällen och tända lite ljus och bara vara.

Imorrn är det fredag och barnen åker till Mats igen, kommer att bli så tomt under helgen och nästa vecka innan dom kommer hem igen =/
Min älskade ungar, saknar dom så fruktansvärt när dom inte är här hemma!
Men det ska nog gå bra, veckorna går ju så fort så snart är dom här igen =)

Har inget planerat i helgen men funderar på att kanske gå och sola någon dag, är jätteblek och ser inge pigg ut alls.
Ska jobba lite också men det är ju som vanligt, kul sen när lönen kommer lagom tills vi är i Göteborg =D

Ska mysa lite med barnen nu innan dom ska gå och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0