Underbar dag!

Sista helgen i november ska jag åka till Ullared/Göteborg med mamma, Kjell och Linda. Pratade lite med mamma om vi kanske kunde åka på torsdagen istället för fredagen. Hon skulle fundera på det och prata med Kjell.
Imorse fick jag beskedet, vi åker på torsdag den 26:e november vilket innebär att jag och Linda ska titta på Takida när dom spelar i Lisebergshallen!
Tror ni jag är lycklig eller??
Har precis bokat biljetterna så jag ska hämta ut dom imorrn eller på fredag.. Har gått med ett flin på läpparna nästan hela dagen =)

Men först ska jag se när dom spelar i Sundsvall, dom kan ju inte bli sämre så jag har höga förväntningar!
Synd bara att jag inte får dela upplevelsen med den person som har den största platsen i mitt hjärta (förutom barnen) och som jag har delat allt annat med!
Men det blir nog grymt ändå.. =D



spelar ingen roll och nere jag är så får ni mig alltid på bra humör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0