7 långa fina år!

Idag, den 12 september är det 7 år sedan jag och Mats blev tillsammans.
Minns den dagen som igår men när jag tänker efter så är 7 år en väldigt lång tid.
Trodde aldrig att jag skulle få uppleva allt som jag har gjort med dig.

Allt gick väldigt fort i början, efter 1 år var vi sambos, förlovade och hade precis blivit föräldrar till världens finaste flicka. 1-årsdagen firades på BB, vi var så stolta och lyckliga!
Efter 3½ år kom nästa prinsessa, lika vacker som sin storasyster.

Vi har varit med om så mycket och vi har alltid varit så starka tillsammans.
Kommer aldrig att glömma alla vackra stunder tillsammans med dig, när vi skrattat tillsammans och stöttat varandra när det har varit svårt.

Du är en väldigt speciell människa med så många fina egenskaper som ingen annan kommer att kunna mäta sig med.
Du är en underbar pappa som skulle göra allt för dina barn och dom älskar dig så.
Du har varit en underbar sambo som alltid har visat din kärlek för mig och fått mig att växa som människa.


Det är väldigt tråkigt att allt är som det är just nu, men jag tror att det blir bra till slut vad som än händer.
Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta och du kommer alltid att vara min bästa vän.


Jag älskar dig!


 min student och våran förlovningsdag

Speciella datum:

020912
021031
030605
030910
060526




I want to wake up with you
Hold me closer I’m here
All the things we been through
Before it’s too late, be mine





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0