Hjärnan går på högvarv.

La ner jobbandet lika fort som jag hade loggat in nästan, systemen fungerade knappt =/
Jag som behöver pengar.. men men.. det är väl lika bra att inte jobba så huvet får vila lite.

Känner att den går på högvarv, vill hinna med så mycket på en och samma gång. Blir galen när inget går som jag hade tänkt mig!

Ska iallafall vattna blommorna och hänga tvätten, då har jag gjort nåt vettigt idag. Ska diska lite också förresten.
Sen ska jag nog lägga mig i sängen och titta på tv:n och hoppas på att jag somnar i tid så jag orkar med morgondagen.
Börjar känna mig lite stressad inför Nora´s kalas också. Det är en del som ska fixas innan =/


Notis till mig själv: Dags att varva ner innan jag blir knäpp på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0