Tankar i natten!


Saknar barnen så himla mycket, tur att dom kommer hem imorrn.. Hur fan ska det gå sen när jag inte får träffa dom lika ofta??? Ryser av bara tanken.. mina små älsklingar!
Jag älskar er mest av allt i hela världen och jag kommer att göra allt för att ni ska få ett så bra liv som möjligt även om jag inte kommer att vara vid eran sida varje dag!
Tur att ni har en sån underbar pappa som jag också vet kommer att göra allt för er.
Ingen av oss har det lätt just nu, men det kommer att bli bättre. Det lovar jag er!
Även om jag har svårt att tro det själv just nu så kommer allt att lösa sig till det bästa för oss alla.

God natt mina små änglar, nu ska mamma krypa ner i sängen och drömma om era härliga skratt!!
Glöm aldrig att jag älskar er!



Obeskrivlig kärlek!
Finaste barnen i världen... och dom är mina =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0