Gomorron!

Vaknade imorse av världens smäll, hjärtat stannade för en sekund och jag flög upp ur soffan där jag har sovit inatt.
Sprang in till Amanda för jag trodde att hon hade ramlat i golvet men hon låg i sängen och var nyvaken. Hon vaknade säkert också av smällen.
Efter ett tag ser jag att Vilda kommer ut ur klädkammaren och tittar skumt på mig. Kikar in och ser att kattburen har ramlat ner från hyllan där inne.
Trodde jag skulle få sova en stund till men klockan var halv 7 så det var bara att inse att dagen hade börjat.

Åt frukost med Amanda, Nora sov som en stock och jag ville inte väcka henne.
Hoppade in i duschen och gjorde mig klar.

Sen for jag och hämtade Nyppa. Han och Mats har åkt upp med min bil till Sollefteå så jag slapp sitta och åka den där biten igen och Nora ville ta hit en kompis. Bara hon vågar ringa nån gång så dom hinner leka lite innan vi ska iväg.

Ska skjutsa Mats till sjukhuset och sen ska vi åka till Elsa en sväng och hälsa på. Hon är riktigt dålig nu så det skulle vara kul att träffa henne en gång innan hon är borta =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0