Härlig lördag!

Försov mig lite imorse, hade tänkt att åka till jobbet strax före 7.

Vaknade av att det var så ljust i lägenheten och att jag höll på att svettas ihjäl och då var klockan 06.53!

Fick lite smått panik, slängde på mig lite kläder, borstade tänderna och for iväg.

Gick jättebra att jobba, vi är så grymma =)

 

Har tagit en liten promenad i solen, hälsade på barnas farmor.

Barna sover där inatt för imorrn ska jag åka till Birsta med Mats och Lallo. Skönt att åka utan barn för en gångs skull. Tänk att bara kunna gå omkring i lugn och ro utan en massa tjat =)

Ska leta lite kläder till begravningen som är på torsdag. Hoppas på att hitta några fina svarta byxor och någon tröja eller skjorta.

 

Ikväll ska jag mysa och titta på en film, äta lite snickers och dricka cola. Underbart!

Hoppas ni andra också får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0