Polisen har varit här!

Dagen har gått ganska fort, jätteskönt med tanke på hur trött jag har varit som vanligt.

Pratade med Elin också, har inte pratat med henne sedan jag träffade henne i julas. Kul att höra hennes röst och jag insåg hur mycket jag verkligen saknar henne!  Hoppas hon blir bättre snart..

 

När jag kom hem så kom polisen till Ica, dom stog där ett tag och sedan parkerade dom utanför mitt hus och har pratat med grannarna i 2 timmar ungefär innan dom åkte igen. Är alldeles trött i benen efter allt springande till fönstren. Jag är ju så himla nyfiken av mig =)

Tyvärr så vet jag inte vad det handlade om, kan ju hoppas att det står något i tidningen imorrn!

 

Barnen har precis lagt sig och jag sitter i soffan som vanligt, väntar på att hollywood fruarna ska börja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0