Avslöjande

Som de flesta förstått så ska vi flytta men för er andra kan jag berätta att på söndag går flyttlasset till en ny mycket större lägenhet, med en gård där barnen kan springa lösa utan att vi behöver vara särskilt oroliga. Och där vi får ett eget sovrum!

 

Vi har tömt Nora´s rum idag och packat ner det mesta i prylväg men det är en del kvar :/

Har så ont i ryggen nu så jag har lagt ner packandet för idag, imorrn ska vi ner i förrådet och rensa är det tänkt. Har lite grejjer vi skulle sälja och mycket som ska slängas som vanligt :)

 

Om det är någon som känner sig manad att komma och hjälpa till på söndag så är det bara att komma förbi ;)

Förutom bärhjälp så vore det trevligt om någon ville städa också..

 

Nu ska jag göra lite te och skorpor sen ska jag sätta ner arslet i soffan och njuta av livet! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0