Så skönt!

Tog en promenad med Zandra ner på stan och kikade lite. Fick med mig en ny mascara hem så nu har jag kastat dom andra som jag har haft i evigheter!

Liam var vaken en liten stund också, han är så himla söt den lilla pojken! :)

Vi kanske ska ses på söndag igen, tänkte färga håret så Zandra fick äran att hjälpa mig den här gången. Det kan ju inte bli värre en sist ;)

 

Har hämtat hem Amanda från kalaset, tror hon hade haft kul. Hon har inte velat säga så mycket än.

Mats har precis åkt iväg med Nyppa, Nora städar lite och Amanda stökar fram.

Jag sitter här med världens huvudvärk, jag som aldrig brukar ha ont i huvet :/

Ska nog lägga mig på soffan ett tag innan det är dags att börja med middagen, det blir tacos idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0