Takida: Norrporten Arena 2010-08-06

Min 10:e spelning och dom har varit lika underbara varje gång!

 

Tyvärr satt vi denna gång och det kommer jag aldrig att göra om.

Vi hade trots allt bra platser men det går inte att jämföra med att stå där längst framme vid scenen och skrika!

 

Går inte att beskriva med ord den känslan jag får när introt drar igång och dom kommer in på scenen.

Spelningen var magisk och det var så mäktigt med alla stråkar som hördes i bakgrunden.

Fyrverkerierna som var i slutet ska vi inte ens prata om, jag och Mats hade gått och ställt oss lite längre fram och blev riktigt överraskade. Vi bara tittade på varann och bara log våra bredaste leenden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Längtar tills nästa gång när det nu blir..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0