Annandag jul

Jag har nu berättat för min mamma att det är en nr 3 på gång om allt går som det ska. Vet inte alls vad hon tycker.. fick inget grattis eller vad kul :/ Hon förstod att jag inte skulle kunna hålla mig sa hon och frågade när det var dags, verkade som att hon tyckte att jag berättade alldeles för tidigt!? Jaja, jag hoppas hon tycker att det ska bli kul till slut iallafall :) Svärmor tycker iallafall att det ska bli jättekul och älsklingens syrra har börjat förstå att något inte är som det ska. Hon hade frågat ut svärmor idag och hon försökte spela dum :D Hon är ungefär lika duktig som jag på att ljuga.. hahaha... Julen har varit bra förutom att jag knappt har fått i mig någon mat. Jag kan vara jättehungrig och magen har kurrat men så fort jag börjar äta så tar det stopp :( Mår illa mest hela tiden, alla timmar på dygnet men allra värst är det på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0