Tisdag

Är ledig idag och det är så skönt, jag gör liksom inte så mycket annat än sover, vilar och tar det lugnt :) Undrar hur fan jag ska ta mig upp ur sängen imorrn när det är dags för jobb.. Ska ta och knäppa kort på magen snart också så vi har lite bilder på hur jag ser ut nu i början på graviditeten. Med de andra barnen har vi börjat knäppa när jag redan har fått en rejäl kula. Allt är fortfarande ganska overkligt, har inte riktigt fattat att vi ska få ett barn till. Mina symptom just nu är: Illamående, ingen aptit, ständigt hungrig, lätt förstoppning och TRÖTTHET! Brösten har försvunnit igen, brukar dom göra det? Dom var ju mycket större för någon vecka sedan :/ Är det ingen fler här inne som ska ha barn i augusti?? :D

Kommentarer
Postat av: En liten

Hejhej! Vi ska också ha bebis i augusti men tror du är nån vecka framför mig?

2010-12-28 @ 23:05:10
URL: http://minbebis.com/blogg/enliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0