Måndag 100118

I lördags efter att jag hade lämnat barnen hos Marie så for jag hem till Ida för att göra mig i ordning inför kvällen.
Hon lockade mig med att sjunga sing star och det tackar jag aldrig nej till =)
Vi hade skitkul, var längesen jag garvade så mycket! Hann få i oss en del på väldigt kort tid så vi var lagom roliga när vi skulle ner till Per och Marie, Ida flyttade sin fest dit också så vi kunde vara tillsammans allihopa.
Jag gled hela vägen ner på mina skor, dom är så jävla hala så jag kunde inte ens gå vanliga steg utan att halka.
Hade kul där med även om jag har lite minnesluckor (jag brukar aldrig ha det annars).

Sen tog vi en taxi ner på stan, har ingen aning om vilken tid men jag tror inte att vi hann vara på krogen så länge innan dom stängde.
Kvällen slutade tyvärr inte så bra..

Är hemma idag med en ond fot, kunde inte gå alls igår. Idag är det lite bättre så jag kan jobba imorrn iallafall.
En rejäl stukning som jag har mig själv att skylla för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0