Mitt livs kärlek!












Alla dagar med dig har varit underbara och jag kommer alltid att minnas dom med glädje
Du gjorde mig till den lyckligaste människan i hela världen och jag är så glad att jag har fått dela så många år av mitt liv tillsammans med dig
Du är en så fruktansvärt fin människa med ett stort hjärta av guld
Om jag kunde vrida tillbaka tiden så skulle jag uppskatta din kärlek mer och visa dig hur mycket du betyder för mig
Har aldrig mött en människa som dig, du är underbar på alla sätt och vis
Jag har sagt det förut och säger det igen, du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta
Jag älskar dig! <3


Wherever you go
Whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here, waiting for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0