Våran dag del 1

Vi började dagen med kalas hos Tove som ska fylla 8 år, var där i 4 timmar och barnen härjade som galningar mest hela tiden. Dom envisades även med att gå ut och leka trots att det var -20 grader ute.
Dom var inte ute länge och när dom kom in var allihopa alldeles röda i ansiktet =)

Synd att dom ska bo så långt in i skogen som man kan komma, var ganska drygt att sitta och köra när det var alldeles vitt överallt, snörök och halka. Men det gick bra trots allt.

Jag fick gosa jättemycket med goungen Kevin, skulle vilja kalla han bäbis men han är inte så hilma liten ;)
Var jättemysigt och jag fick stilla mitt bäbisbegär för en stund.


Här kommer lite bilder från kalaset:




Tyra, Tove och Nora


Tim


Kevin


Amanda och Nora ska äta glass


När vi kom hem till stan igen for vi och hämtade upp Ida och for iväg på en rolig grej som jag ska berätta om i nästa inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0