Våran dag del 2

Vi har varit och kollat på innebandy idag, jag, Ida och barnen =)
Fanns ju faktiskt en bra anledning till att åka dit och kika, spana in nr 14 i Fränsta! ;)


















Jag försökte vara så diskret som möjligt med kameran men dom som satt framför upptäckte mig och måste ha undrat va fan jag höll på med. Kände mig som en liten fjortis.. haha!
Vi försökte få barnen att skrika "Heja Robban" också men ingen av dom vågade.. särskilt inte jag eller Ida.
Det var en bra match iallafall, väldigt jämnt och spännande.
Fränsta vann med 11-9 och Robban log brett och jag dog lite inombords..

Haft en underbar dag!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och titta på finalen av Robinson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0