4 dagar kvar! =)

Dagen har gått fort och jag hoppas resten av veckan gör det också så jag får min efterlängtade semester snart =)

 

I helgen var jag uppe i Nyppas stuga med Mats och Nora, Amanda fick vara med farmor..

Vi fiskade, åkte båt, grillade, spelade poker och hade jättemysigt.

På lördagen for vi in till stan för att gå på hamnfesten och kolla på Takida =)

 

Nora tyckte det var lika kul som jag och nu har hon äntligen få se dom live. Hon har lika bra smak som sin mamma så hon tyckte också att Robban var snygg ;)

 

Nästa gång blir det 10:oende gången jag ser dom och dom har varit lika grymma alla gånger! =)

 

Kommer upp lite bilder senare när barnen har lagt sig..

 

Vi har ganska nyss kommit hem, vi har varit ute på en promenad/cykeltur. Barnen är nyduschade och sitter här i soffan med mig och kikar på en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0