Morsning korsning!

Imorse var det jättefint väder och solen stekte hett men nu blåser det ganska mycket och jag tror det har börjat regna. Annars gör det nog det vilken sekund som helst.

 

Blev inte mycket jobb idag, efter att ha målat 6 plankor så var jag alldeles yr och tung i kroppen. Jag drack lite vatten och gick ner i sjöboden för att vila. Har legat på soffan mest hela dagen känns det som men nu är jag u  ppe på benen igen.

 

Sitter nere i sjöboden alldeles ensam, Nyppa duschar och Mats skulle gå upp och kolla läget.

Börjar bli lite hungrig så jag måste nog ta något att äta snart om det inte blir tidig middag.

 

Ska försöka komma ihåg att knäppa lite kort också så ni får se hur mysigt det är här på ön! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0