Äckelgubbe!

Mycket riktigt så var det ett snusko jag träffade idag. Hela hans sätt att röra sig, prata och vara så jävla nära fick mig att må illa och bli skakis.

Jag var ju beredd på att han skulle be mig att ta av mig på överkroppen, så säger han tydligen till alla. Jag behöll linnet på för att inte känna mig så obeväm, fick dra upp det när han skulle lyssna på lungorna. Samtidigt som han lyssnade så kände jag hans hand smeka över ryggen på ett obehagligt sätt.

Jag fick sen lägga mig på rygg medans han lyssnade på hjärtat. Blev lite nervös och det hade jag rätt i att bli..

Jag bara undrar, sen när började läkarna att smeka på brösten för att lyssna på hjärtat??? Fy fan, kunde inte röra mig och visste inte vad jag skulle säga. Jag är ju som jag är och kan inte säga ifrån..

 

Efter besöket hos Mr. Äckel fick jag bli tömd på några rör blod för att kolla en massa saker, hoppas på att få några svar så snart som möjligt men det lär nog dröja. Hade iallafall skitbra blodsocker, sköterskan gav mig tummen upp och sa att hon önskade att alla hade lika bra blodsocker som mig, alltid något! =)

 

Åkte hem alldeles skakis och ringde till älsklingen för att berätta hur det gick, tårarna började rinna och jag valde att inte åka tillbaka på jobbet. La mig på soffan och kikade lite på tv:n innan jag somnade. Var skönt att få sova en stund.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0