En speciell dag..

Har haft fullt upp dom senaste dagarna och orkar inte sitta så mycket vid datorn på kvällarna.

Har varit på informationsmöte på skolan inför skolstarten till hösten, vet inte riktigt vad jag känner eller hur vi ska lösa allt. Som det ser ut nu så kommer Nora att gå emellan 3 avdelningar varje dag.

06.30-07.00 ett fritids

07.00-08-00 ett annat fritids

08.00-13.00 skola

13.00-16.00 ett fritids

16.00-17.00 ett annat fritids

 

Vet inte riktigt hur det kommer att se ut med jobbet heller eftersom vi ska gå efter 6 veckors schema med kvällar och helger.

Det löser sig säkert..

 

Idag ska vi gå på marknad och tivoli, barna håller på att tjata sönder mina öron. Tänkte inte gå ner före 11 eftersom tivolit öppnar då och ponnyridningen öppnar kl. 12.

Barna ska få åka lite karuseller, rida och köpa nåt gott =)

 

Det är en speciell dag idag, fast kanske ändå inte!?

Det är iallafall 7 år sedan jag tog studenten och 7 år sedan jag och Mats förlovade oss. Även fast vi inte har några ringar på oss just nu så känns det ändå som en speciell dag <3

 

Jag älskar dig hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0