Tisdag

Blev så glad idag på jobbet när jag kom på att det var tisdag och inte måndag.
Har varit en jätteseg dag och jag har inte haft någon lust alls att jobba.. men man har väl såna dagar nån gång ibland antar jag.
Bilen gick jättebra både ner och hem och mina arbetskamrater tyckte den var jättefin och spejsig =P

När jag kom hem for jag och handla lite mat och grejjer så jag har hemma tills det trillar inte lite mer pengar på kontot. Skönt att ha det gjort, har ju varit handikappad nån vecka nu så jag har gått och småhandlat på Ica här mittemot och det blir jävligt dyrt i längden.

Ska ta och vika lite tvätt nu innan jag ska lägga mig ner i soffan!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0