Fotbollsmorsa!

Idag har Nora haft sin första fotbollsmatch. Efter många tårar, mycket tjurande, en massa tjat och mutning så spelade hon lite i slutet på andra halvlek.

Hon var så nervös stackarn men hon vet att mamma alltid har rätt =) Hon tyckte det var jättekul när hon väl kom in på planen. Men det syndes att hon fortfarande har lite ont i knät. Hoppas det ger med sig till nästa vecka!

 

Efter matchen så for vi och köpte glass som jag hade lovat om hon provade att spela. Ungarna slocknade direkt när dom hade lagt sig i sängen. Undrar hur trött dom kommer vara imorrn?? =/

 

Jag har hämtat ut en MASSA kort som jag har framkallat, det blev "bara" 577 st och dubbla kopior på dom. Hahahaha.. jag har inte framkallat kort på 2 år! Jag har det jag gör när jag har köpt fotoalbum. Allt ska ju sorteras i datumordning helst, men det blir lite svårt nu eftersom alla kort inte är datum märkta =(

Men men, det blir nog bra till slut!

 

Jag hade ju match igår men det gick inge vidare, inte alls faktiskt. Kan inte springa än efter skadan förra veckan. Jättetrist! Hade hoppats på att det skulle funka.. det blev 1-1 iallafall men jag tycker att vi borde ha vunnit.

 

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen göra mig klar för sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0