Amanda är så snäll!

Haft en bra dag idag med men den började tyvärr inte så bra..

Jag tog på mig mina svarta "finbyxor" och lyckades klämma på mig en skjorta, kände mig hyffsat smal och snygg för en gångs skull!

Men det varade inte länge, Amanda blev förbannad när jag hjälpte Nora med tandborstningen före henne så hon tog sin tandborste och drog den bak på mina byxor så jag fick en jättefin tandkrämsrand på röven!

 

Tror jag ska ta och skapa en kategori som ska få heta Amandas hyss ;)

 

Var tvungen att byta byxor mitt i allt och var lite stressad så jag drog på mig ett par jeans som jag inte har använt på evigheter. Och jag har ju gått upp en del så dom satt inte lika bra som sist.

Jag hade inte inte tid att hålla på att byta en massa heller så det var bara att stå ut idag, när jag gick ner i lunchrummet och gick i korridoren så höll jag in magen så fint och tyckte att jag såg "fit" ut :)

 

Det första jag gjorde när jag kom hem var att slita av mig jeansen och drog på mig mina sköna mysisar!

 

Har möblerat om på Amandas rum och lite i tvättstugan idag, får ta tag i Noras rum i helgen för hon ville också möblera om. Sa åt henne att göra en ritning imorrn på skolan så vi vet hur hon vill ha det!

 

Har haft massor av energi idag med men just nu skulle jag kunna somna sittandes så jag ska strax gå och lägga mig..

 

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0