Att vara full på jobbet

Mamma var full på jobbet idag, eller man skulle kunna tro att hon var det iallafall.

Jag har garvat, peppat och mobbat henne lite idag :)

 

Hon skulle börja ta lite samtal och jag skulle sitta bredvid och lyssna.  Hon var ungefär lika bra på att svara i telefon som hon är på att köra bil.

Hon gör allt tvärtemot vad man säger.. hahaha! Stackars lilla mamma var jättenervös :(

Men till slut så fick hon till det ganska bra men när hon ska gå ifrån min plats så snubblar hon på stolen och flyger ner i golvet! Där låg hon kvar ett bra tag och skrattade!

Jag höll på att dö :D

 

Hela dagen har varit så här skruvad. Skönt att kunna må bra på jobbet :D

 

Älskade mamma, du får stå ut med att jag är lite bättre än dig just nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0