Dödstrött!

Har haft fullt upp hela dagen!

Till att börja med så har jag jobbat som vanligt, försov mig lite imorse men vi hann i vanlig tid ändå som tur va :)

 

Efter middagen så for jag iväg på föräldramöte för innebandyn, jag var ensam tjej så det kändes lite konstigt faktiskt och jag har ingen aning om vilka dom andra var eller vilka barn dom har! :D

Tror det här kommer bli skitbra för Nora!

 

Har hämtat hem bilstolen och tagit lös klädseln så den kan tvättas imorrn medans jag är på jobbet (visst älskling?) ;)

 

Har lagt in alla räkningar och blivit deprimerad denna månad också!

 

 

Men det bästa av allt är att älsklingen har varit jätteduktig idag, han var ute och skottade när jag kom hem så vi får väl se om han kan röra sig imorrn.

Och han hade hämtat in kartongen med julpyntet men det var ju typ ingenting!

4 små stakar som ska täcka upp fönstren i våran gigantiska lägenhet... pyttsan!

Måste nog kika efter lite stjärnor eller nåt :)

 

 

Idag är det precis 1 månad kvar till julafton så det börjar väl blli dags att skriva önskelista till tomten snart!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0