FET JÄVLA ÅNGEST!

Jag sa åt Mats tidigare idag att knäppa kort på min fina mage eftersom jag var "lite" svullen idag.

Tänkte att det kunde vara en kul grej att lägga ut här.. Men jag fick riktig ångest när jag såg bilden!

Har aldrig varit så här stor förut och har aldrig vägt så mycket (bortsett från när jag var gravid).

Och NEJ, jag är INTE gravid..

 

 

Tänk om jag kunde se ut som Tove i bakgrunden istället? :)

 

Blev bjuden på middag hos Marie idag, jättegott! Fläskfilé med god sås, potatis och sallad.

Så jag är lite större nu också!

 

 

Efter middagen skjutsade jag Nora på kalas, dom spelade discobowling och Nora hade haft jättekul! :D

Var på affärn och handlade hem lite frukt också, nu får det fan vara nog med mitt ätande.

Ska försöka röra lite på mig också.. ingen som har ett löpband eller en crosstrainer att skänka till mig??

 

 

Om ni ser mig äta godis eller nåt annat sliskigt på en vardag så slå mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0